Φόρος κεφαλαιακών κερδών στο Arkansas για έγγαμο ζευγάρι: παράδειγμα υπολογισμού

Φόρος πολιτείας

Ένα έγγαμο ζευγάρι στο Arkansas με $120.000 άλλα εισοδήματα και κέρδος $250.000 μακροπρόθεσμο πληρώνει $35.835 ομοσπονδιακό φόρο εισοδήματος, $4.560 φόρο 3,8% και $4.875 φόρο του Arkansas, και κρατά $204.730.

Ομοσπονδιακές φορολογικές στρώσεις

Ο ομοσπονδιακός υπολογισμός επιβάλλει δύο ξεχωριστούς φόρους στο κέρδος. Πρώτον, ο φόρος εισοδήματος για τακτικά εισοδήματα εφαρμόζεται βάσει των συνολικών εσόδων του ζευγαριού. Δεύτερον, ένας ξεχωριστός συμπληρωματικός φόρος στοχεύει τα επενδυτικά εισοδήματα πάνω από ένα συγκεκριμένο κοινό όριο. Τα βασικά μεγέθη παραπάνω δείχνουν τον συνολικό ομοσπονδιακό φόρο. Αυτή η δομή σημαίνει ότι ο φορολογικός συντελεστής εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα επίπεδα άλλων εισοδημάτων. Υψηλότερο τακτικό εισόδημα μπορεί να ωθήσει μεγαλύτερο μέρος του κέρδους σε υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές. Ο συμπληρωματικός φόρος εφαρμόζεται μόνο στο μέρος που υπερβαίνει το όριο. Και οι δύο συνιστώσες υπολογίζονται ανεξάρτητα πριν αθροιστούν. Αυτός ο διαχωρισμός εξασφαλίζει ότι τα επενδυτικά εισοδήματα φορολογούνται συνεπώς ανεξαρτήτως των πηγών μισθών. Χρησιμοποιήστε τον λογιστή για να επαληθεύσετε αυτές τις συνιστώσες για την περίπτωσή σας.

Έγγαμοι με κοινή υποβολή, $120.000 άλλο εισόδημα, $250.000 μακροπρόθεσμο κέρδος κεφαλαιου, 2026
ΦόροςΠοσό ($)
Ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος35.835
Φόρος εισοδημάτων από επενδύσεις 3,8%4.560
Φόρος Αρκάνσας4.875
Διατηρήθηκε204.730

Κανόνας απαλλαγής του Arkansas

Το Arkansas εφαρμόζει μια μοναδική μέθοδο απαλλαγής για μακροπρόθεσμα κέρδη. Το μισό του καθαρού κέρδους αφαιρείται από το φορολογητέο εισόδημα. Το υπόλοιπο μισό υπόκειται στους φορολογικούς συντελεστές εισοδήματος του πολιτείας. Αυτή η απαλλαγή μειώνει σημαντικά τον αποτελεσματικό φόρο της πολιτείας σε σύγκριση με τα τακτικά εισοδήματα. Ο πίνακας παραπάνω δείχνει την προκύπτουσα φορολογική υποχρέωση της πολιτείας για το μακροπρόθεσμο σενάριο. Αυτός ο κανόνας επιβραβεύει την κατοχή περιουσιακών στοιχείων για μεγαλύτερες περιόδους. Τα βραχυπρόθεσμα κέρδη δεν ωφελούνται από αυτή την ημι-απαλλαγή. Κατά συνέπεια, ο φόρος της πολιτείας στα βραχυπρόθεσμα κέρδη είναι υψηλότερος. Η διαφορά αντικατοπτρίζει την προτίμηση της πολιτείας για μακροπρόθεσμη επενδυτική σταθερότητα. Δείτε τη σελίδα του Arkansas για λεπτομέρειες του συγκεκριμένου κανόνα.

Σύγκριση περιόδων κατοχής

Ο πίνακας παραπάνω απεικονίζει τη διαφορά μεταξύ βραχυπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης μεταχείρισης. Ένα βραχυπρόθεσμο κέρδος δεν λαμβάνει απαλλαγή βάσει των κανόνων του Arkansas. Το πλήρες ποσό φορολογείται με τους τυπικούς συντελεστές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερη φορολογική υποχρέωση της πολιτείας σε σύγκριση με την μακροπρόθεσμη περίπτωση. Τα βασικά μεγέθη δείχνουν αυτή τη διαφορά σαφώς. Οι μακροπρόθεσμοι κάτοχοι πληρώνουν λιγότερο φόρο πολιτείας λόγω της μερικής απαλλαγής. Αυτή η διαφορά είναι καθαρά μηχανική, βασισμένη στη διάρκεια κατοχής. Δεν εξαρτάται από την απόδοση της αγοράς ή τον τύπο του περιουσιακού στοιχείου. Οι βραχυπρόθεσμοι έμποροι αντιμετωπίζουν βαρύτερη φορολογική επιβάρυνση της πολιτείας σε αυτό το σενάριο.

Ανάλυση καθαρής απόδοσης

Μετά την αφαίρεση των ομοσπονδιακών και πολιτειακών φόρων, το ζεύγος διατηρεί ένα συγκεκριμένο ποσό. Τα βασικά μεγέθη παραπάνω δείχνουν αυτή την καθαρή διατήρηση. Ο υπολογισμός περιλαμβάνει όλα τα εφαρμοστέα πρόσθετα τέλη και εξαιρέσεις. Αυτό το ποσό αντιπροσωπεύει τα πραγματικά μετρητά που απομένουν από το κέρδος κεφαλαιου. Εξαιρεί οποιοδήποτε άλλο εισόδημα ή εκπτώσεις που δεν αναφέρονται. Το παράδειγμα υποθέτει ότι δεν υπάρχουν επιπλέον πολιτειακές πιστώσεις ή τοπικοί φόροι. Το διατηρούμενο ποσό αντικατοπτρίζει τη συνδυαστική επίδραση των ομοσπονδιακών και πολιτειακών κανόνων. Δεν αποτελεί πρόβλεψη αλλά μια φωτογραφία των τρεχόντων κανόνων. Ο πίνακας παρέχει την ακριβή ανάλυση για επαλήθευση.

Ερωτήσεις

Γιατί ο φόρος του Arkansas είναι χαμηλότερος για μακροπρόθεσμα κέρδη;

Το Arkansas εξαιρεί το μισό του καθαρού μακροπρόθεσμου κέρδους κεφαλαιου από το φορολογητέο εισόδημα. Αυτό μειώνει τη βάση που υπόκειται στους πολιτειακούς φορολογικούς συντελεστές. Τα βραχυπρόθεσμα κέρδη δεν λαμβάνουν αυτή την εξαίρεση, με αποτέλεσμα υψηλότερους πολιτειακούς φόρους.

Ισχύει το ομοσπονδιακό πρόσθετο τέλος για όλα τα επενδυτικά εισοδήματα;

Το πρόσθετο τέλος ισχύει μόνο για επενδυτικά εισοδήματα πάνω από ένα συγκεκριμένο από κοινού όριο. Το εισόδημα κάτω από αυτό το όριο απαλλάσσεται από το επιπλέον πρόσθετο τέλος. Το παράδειγμα δείχνει τον φόρο που υπολογίζεται στο μέρος που υπερβαίνει αυτό το όριο.

Πώς επηρεάζει το άλλο εισόδημα τον ομοσπονδιακό φόρο;

Υψηλότερο τακτικό εισόδημα μπορεί να μετακινήσει τα κέρδη κεφαλαιου σε υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές. Αυτό αυξάνει τη συνιστώσα του ομοσπονδιακού φόρου εισοδήματος. Το παράδειγμα υποθέτει ένα συγκεκριμένο επίπεδο εισοδήματος για να απεικονίσει αυτό το αθροιστικό αποτέλεσμα.

Κάθε αριθμός σε αυτήν τη σελίδα υπολογίζεται από κώδικα βάσει των ομοσπονδιακών φορολογικών συντελεστών και των ορίων για κερδαλεια κεφαλαιου του 2026 (IRS Rev. Proc. 2025-32) και των πολιτειακών φορολογικών συντελεστών του 2026. Δείτε τη μεθοδολογία.

Ενημερώθηκε: