Φόρος κεφαλαιακών κερδών στην Καλιφόρνια για ζευγάρι: ένα παράδειγμα
Φόρος πολιτείας
Ένα ζευγάρι στην Καλιφόρνια με $120,000 άλλα εισοδήματα και κέρδος $250,000 μακροπρόθεσμο, πληρώνει $35.835 ομοσπονδιακό φόρο εισοδήματος, $4.560 φόρο 3,8% και $22.652 φόρο Καλιφόρνιας, και κρατά $186.953.
- $22.652Φόρος Καλιφόρνιας
- $35.835Ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος
- $186.953Κρατούμενο
Ομοσπονδιακό και Πολιτειακό Επίπεδο
Η κύρια πρόταση αναλύει τον συνολικό φορολογικό φόρτο για ζευγάρι που υποβάλλει κοινή δήλωση. Ο ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος εφαρμόζεται πρώτος, υπολογιζόμενος στο κέρδος σε συνδυασμό με άλλα εισοδήματα. Ο πίνακας παρακάτω παραθέτει αυτά τα ποσά με σαφήνεια. Ένας ξεχωριστός φόρος επενδυτικών εισοδημάτων εφαρμόζεται επίσης όταν το εισόδημα υπερβαίνει συγκεκριμένα όρια. Η Καλιφόρνια φορολογεί το πλήρες κέρδος κεφαλαιου ως συνήθες εισόδημα. Κάθε επίπεδο μειώνει το τελικό ποσό που κρατά το ζευγάρι. Τα βασικά στοιχεία παραπάνω συνοψίζουν αυτά τα διακριτά στοιχεία. Αυτή η δομή εξασφαλίζει ότι οι αναγνώστες βλέπουν πώς αλληλεπιδρούν οι ομοσπονδιακοί και πολιτειακοί κανόνες χωρίς σύγχυση. Το παράδειγμα χρησιμοποιεί σταθερά επίπεδα εισοδήματος για να δείξει ακριβείς υπολογισμούς για αυτό το φορολογικό έτος. Χρησιμοποιήστε τον λογιστή για να δοκιμάσετε διαφορετικά σενάρια εισοδήματος.
| Φόρος | Ποσό ($) |
|---|---|
| Ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος | 35.835 |
| Φόρος εισοδημάτων από επενδύσεις 3,8% | 4.560 |
| Φόρος Καλιφόρνια | 22.652 |
| Διατηρήθηκε | 186.953 |
Η Προσέγγιση Συνήθους Εισοδήματος της Καλιφόρνιας
Η Καλιφόρνια αντιμετωπίζει τα κέρδη κεφαλαιου ως συνήθες εισόδημα. Αυτό σημαίνει ότι το κέρδος προστίθεται στα άλλα έσοδα και φορολογείται χρησιμοποιώντας τους τυπικούς πολιτειακούς φορολογικούς συντελεστές. Το ποσό του πολιτειακού φόρου που εμφανίζεται στον πίνακα αντικατοπτρίζει αυτή τη μέθοδο. Εφαρμόζεται απευθείας στο κέρδος μετά τις ομοσπονδιακές εκπτώσεις. Αυτή η προσέγγιση απλοποιεί τους πολιτειακούς υπολογισμούς, αλλά συχνά οδηγεί σε υψηλότερη πολιτειακή φορολογική υποχρέωση σε σύγκριση με τους προτιμησιακούς ομοσπονδιακούς συντελεστές. Οι αναγνώστες πρέπει να σημειώσουν ότι ο πολιτειακός φόρος είναι ανεξάρτητος από τον ομοσπονδιακό φόρο καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων. Και οι δύο εφαρμόζονται στο ίδιο υποκείμενο κέρδος. Δείτε τη σελίδα της Καλιφόρνιας για ευρύτερο πλαίσιο.
Βραχυπρόθεσμο versus Μακροπρόθεσμο
Τα βασικά στοιχεία δείχνουν πανομοιόποσα ποσά πολιτειακού φόρου για βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κέρδη. Αυτό συμβαίνει επειδή η Καλιφόρνια φορολογεί και τα δύο με συνήθεις συντελεστές εισοδήματος. Η διάκριση έχει σημασία σε ομοσπονδιακό επίπεδο, όπου τα μακροπρόθεσμα κέρδη συχνά υπόκεινται σε χαμηλότερους συντελεστές. Για την πολιτεία, η περίοδος κατοχής δεν αλλάζει τον φορολογικό συντελεστή που εφαρμόζεται. Ο πίνακας παραπάνω επιβεβαιώνει αυτή τη συνέπεια. Κατά συνέπεια, το στοιχείο του πολιτειακού φόρου παραμένει σταθερό ανεξάρτητα από το πόσο καιρό κρατήθηκε το περιουσιακό στοιχείο. Αυτή η ομοιογένεια απλοποιεί τον σχεδιασμό για τους κατοίκους της Καλιφόρνιας, αν και αφαιρεί πιθανά κίνητρα σε πολιτειακό επίπεδο για μακροπρόθεσμη κατοχή.
Καθαρό Ποσό που Κρατείται
Μετά την αφαίρεση του ομοσπονδιακού φόρου εισοδήματος, του φόρου καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων και του πολιτειακού φόρου, το ζεύγος διατηρεί ένα συγκεκριμένο μέρος του κέρδους κεφαλαιου του. Αυτό το καθαρό ποσό εμφανίζεται στα βασικά στοιχεία παραπάνω. Αντιπροσωπεύει τα πραγματικά μετρητά που απομένουν μετά την εκπλήρωση όλων των υποχρεωτικών φορολογικών υποχρεώσεων. Ο υπολογισμός ακολουθεί τους τυπικούς κανόνες για το αναφερόμενο εισόδημα και καθεστώς υποβολής δήλωσης. Αυτό το παράδειγμα δείχνει τη σωρευτική επίδραση των πολλαπλών φορολογικών επιπέδων σε μία και μόνη πώληση στοιχείου ενεργητικού. Τα στοιχεία είναι εκτιμήσεις βάσει του παραδείγματος που παρέχεται για αυτό το φορολογικό έτος.
Ερωτήσεις
Έχει η Καλιφόρνια χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή για μακροπρόθεσμα κέρδη;
Όχι. Η Καλιφόρνια φορολογεί τα κέρδη κεφαλαιου ως συνήθη εισόδημα. Οι ίδιοι φορολογικοί συντελεστές ισχύουν είτε το στοιχείο ενεργητικού διατηρήθηκε για σύντομο διάστημα είτε για πολλά χρόνια. Η πολιτεία δεν κάνει διάκριση μεταξύ των περιόδων κατοχής για φορολογικούς σκοπούς.
Πώς υπολογίζεται ο φόρος καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων;
Εφαρμόζεται στα καθαρά επενδυτικά εισοδήματα όταν το τροποποιημένο ομοσπονδιακό ακαθάριστο εισόδημα υπερβαίνει συγκεκριμένα όρια. Ο συντελεστής είναι σταθερός. Είναι ξεχωριστός από τον τυπικό ομοσπονδιακό φόρο εισοδήματος και εφαρμόζεται σε κέρδη, μερίσματα και τόκους.
Ισχύουν αυτά τα στοιχεία για όλα τα έγγαμα ζεύγη;
Όχι. Αυτές οι εκτιμήσεις αφορούν συγκεκριμένα το παρεχόμενο παράδειγμα. Οι πραγματικοί φόροι εξαρτώνται από τα ατομικά επίπεδα εισοδήματος, τις εκπτώσεις και το καθεστώς υποβολής δήλωσης. Χρησιμοποιήστε την αριθμομηχανή για εξατομικευμένες εκτιμήσεις βάσει της συγκεκριμένης οικονομικής σας κατάστασης.
Κάθε αριθμός σε αυτήν τη σελίδα υπολογίζεται από κώδικα βάσει των ομοσπονδιακών φορολογικών συντελεστών και των ορίων για κερδαλεια κεφαλαιου του 2026 (IRS Rev. Proc. 2025-32) και των πολιτειακών φορολογικών συντελεστών του 2026. Δείτε τη μεθοδολογία.