שיעורי מס לשנת 2026, בכל המדינות

כמה עולה מס על רווח הון, פדרלי ומדינתי

יחיד עם הכנסה אחרת של ‎$80,000‎ שמוכר מניות שהוחזקו למעלה משנה ברווח של ‎$100,000‎ ישלם ‎$15,000‎ מס פדרלי על כך בשנת 2026, 15% מהרווח. אם נמכרו תוך שנה, אותו רווח יעלה ‎$23,164‎. לאחר מכן מגיע המס המדינתי.

0%שיעור המס הפדרלי על רווחי הון ארוכי טווח עד ‎$65,550‎ עבור יחיד ללא הכנסה אחרת (‎$131,100‎ נשואים המגישים יחד)
15%השיעור שרוב רווחי ההון ארוכי הטווח משלמים; 20% רק מעל ‎$545,500‎ של הכנסה חייבת עבור יחיד
3.8%מס נוסף על הכנסות השקעה מעל ‎$200,000‎ של הכנסה (יחיד) או ‎$250,000‎ (משותף)
8מדינות ללא מס הכנסה; וושינגטון מטילה מס על רווחי הון ארוכי טווח גדולים בכל מקרה

מחשבון מס על רווחי הון

כיצד פועל המס הפדרלי על רווח

רווח ארוך טווח מתווסף על גבי שאר ההכנסה החייבת שלכם. החלק שמתחת לסף ה-0% אינו חייב במס, החלק שבין הספים משלם 15% והשאר 20%. רווח קצר טווח הוא פשוט הכנסה רגילה בשיעורי המדרגה שלכם.

הכנסה חייבת במס, כולל הרווח, 2026 (IRS Rev. Proc. 2025-32, סעיף 3.03)
סטטוס הגשהשיעור 0%שיעור 15%שיעור 20%
רווק$0 – $49,450$49,450 – $545,500מעל $545,500
נשויים מגישים יחד$0 – $98,900$98,900 – $613,700מעל $613,700

שאלות

מהו שיעור מס רווחי ההון בשנת 2026?

0%, 15% או 20% עבור נכסים שהוחזקו למעלה משנה, תלוי בהכנסה החייבת; שיעורי מס רגילים עבור נכסים שהוחזקו שנה או פחות. מס על הכנסות השקעה נטו של 3.8% יכול לחול בנוסף, ורוב המדינות מוסיפות את מס ההכנסה שלהן.

כמה אפשר למכור בלי לשלם מס פדרלי על רווחי הון?

יחיד מגיש הצהרה ללא הכנסות אחרות משלם 0% על רווחים ארוכי טווח עד $65,550 בשנת 2026 (סף ה-0% בתוספת הניכוי התקן); זוג נשוי המגיש הצהרה משותפת עד $131,100. הכנסות אחרות ממלאות את המכסה הזו תחילה.

אילו מדינות אינן מטילות מס על רווחי הון?

מדינות ללא מס הכנסה אינן מטילות מס, אך וושינגטון מטילה מס ייעודי על רווחים ארוכי טווח גדולים. ראו כל מדינה.

שיעורי המס הפדרליים לשנת 2026 לפי IRS Rev. Proc. 2025-32; מדרגות המס המדינתיות לפי Tax Foundation. הערכות בלבד, אינן מהוות ייעוץ מס: ראו את המתודולוגיה.

כמה המדינה שלכם מוסיפה?

כל המדינות משוות על רווח ארוך טווח זהה של $100,000, מאפס מס ועד $9,349.

ראו כל מדינה

מחשבוני מס נוספים בחינם

מעודכן: