מס רווחי הון לפי מדינה, 2026
רוב המדינות מחייבות מס על רווח הון כהכנסה רגילה לפי מדרגות המס שלהן. ל-8 אין מס הכנסה, וחלקן פטורות חלקית מרווח הון ארוך טווח או משתמשות במדרגות מס ייחודיות להן. להלן כל המדינות ביחס לרווח הון ארוך טווח של $100,000 עבור יחיד עם הכנסה אחרת בסך $80,000.
| מדינה | מס מדינתי על רווח ארוך טווח של $100,000 |
|---|---|
| אלבמה | $5,000 |
| אלסקה | $0 (ללא מס הכנסה) |
| אריזונה | $1,875 (כלל משלהם: 25% מרווח הון ארוך טווח מופחת (נכסים שנרכשו לאחר 2011)) |
| ארקנסו | $1,950 (כלל עצמאי: 50% מרווח הון נטו ארוך טווח פטור, והסכום העולה על 10 מיליון דולר פטור ממס) |
| קליפורניה | $9,300 |
| קולורדו | $4,400 |
| קונטיקט | $5,900 |
| דלאוור | $6,600 |
| מחוז קולומביה | $8,500 |
| פלורידה | $0 (ללא מס הכנסה) |
| ג'ורג'יה | $5,190 |
| הוואי | $7,250 (כלל עצמאי: רווחי הון ארוכי טווח חייבים במס בשיעור שאינו עולה על 7.25%) |
| איידהו | $5,300 |
| אילינוי | $4,950 |
| אינדיאנה | $2,950 |
| איווה | $3,800 |
| קנזס | $5,580 |
| קנטקי | $3,500 |
| לואיזיאנה | $3,000 |
| מיין | $7,150 |
| מרילנד | $5,137 |
| מסצ'וסטס | $5,000 |
| מישיגן | $4,250 |
| מינסוטה | $7,380 (כלל עצמאי: חל מס נוסף של 1% על הכנסות השקעה נטו העולות על 1 מיליון דולר) |
| מיסיסיפי | $4,000 |
| מיזורי | $4,700 |
| מונטנה | כלל מיוחד: לרווחי הון ארוכי טווח יש שיעורים משלהם, 3.0% ו-4.1%; ספי ה-2026 השתנו עם קיצוצי המס של 2025 ועדיין לא פורסמו |
| נברסקה | $4,550 |
| נבדה | $0 (ללא מס הכנסה) |
| ניו המפשייר | $0 (ללא מס הכנסה) |
| ניו ג'רזי | $6,370 |
| ניו מקסיקו | $4,772 (כלל עצמאי: עד 2,500 דולר מרווח ההון מנוכים; 40% מתוך עד 1 מיליון דולר רק בעת מכירת עסק בניו מקסיקו (החל מ-2025)) |
| ניו יורק | $5,857 |
| קרוליינה הצפונית | $3,990 |
| דקוטה הצפונית | $1,170 (כלל משלהם: 40% מרווח הון ארוך טווח נטו פטור ממס) |
| אוהיו | $2,750 |
| אוקלהומה | $4,500 |
| אורגון | $9,349 |
| פנסילבניה | $3,070 |
| רוד איילנד | $4,618 |
| קרוליינה הדרומית | $3,360 (כלל משלהם: 44% מרווח הון ארוך טווח נטו מנוכה) |
| דקוטה הדרומית | $0 (ללא מס הכנסה) |
| טנסי | $0 (ללא מס הכנסה) |
| טקסס | $0 (ללא מס הכנסה) |
| יוטה | $4,500 |
| ורמונט | $7,126 |
| וירג'יניה | $5,750 |
| וושינגטון | $0 (כלל עצמאי: אין מס הכנסה, אך חל מס של 7% על רווחים ארוכי טווח העולים על ניכוי שנתי (278,000 דולר לשנת 2025, הנתון המפורסם האחרון) ו-9.9% על רווחים חייבים במס העולים על 1 מיליון דולר; נדל"ן ותיקי פרישה פטורים ממס) |
| וירג'יניה המערבית | $4,820 |
| ויסקונסין | $3,710 (כלל משלהם: 30% מרווח הון ארוך טווח נטו מנוכה (60% לנכסים חקלאיים)) |
| ויומינג | $0 (ללא מס הכנסה) |
מדינות עם כללים ייחודיים
אריזונה, ארקנסו, דקוטה הצפונית, קרוליינה הדרומית וויסקונסין פטורות חלקית מרווח הון ארוך טווח; ניו מקסיקו מנכה עד $2,500 ממנו; הוואי גובהה מס על רווחי הון ארוכי טווח בשיעור שאינו עולה על 7.25%; מינסוטה מוסיפה 1% על הכנסות השקעה מעל מיליון דולר; ווושינגטון, שאין בה מס הכנסה, גובהה מס על רווחי הון ארוכי טווח מעל ניכוי שנתי: $50,540 על רווח של $1,000,000. כל כלל נבדק מול רשות המסים או החוק של המדינה הרלוונטית. ספי המס לרווחי הון של מונטנה לשנת 2026 השתנו בעקבות קיצוצי המס של 2025 ועדיין לא פורסמו, ולכן מונטנה מציגה את הכלל ללא נתון מספרי.
לחישוב הנתונים שלך, השתמש ב-מחשבון, הכולל גם את מס הפדרלי.
מעודכן: