Porez na kapitalnu dobit po saveznim državama, 2026.

Većina saveznih država oporezuje kapitalnu dobit kao običan prihod po vlastitim stopama poreznih razreda. 8 nema porez na dohodak, a nekoliko njih izuzima dio dugoročne dobiti ili koristi vlastite stope. Ovdje su sve savezne države za istu dugoročnu dobit od $100,000 za podnositelja prijave s drugim prihodima od $80,000.

Podnositelj prijave koji je sam, s drugim prihodima od 80.000 USD, državni porezni razredi za 2026. (Tax Foundation); države s vlastitim pravilom za kapitalnu dobit prikazuju ga umjesto brojke dok se ne potvrdi
DržavaDržavni porez na dugoročni dobitak od 100.000 USD
Alabama$5.000
Aljaska$0 (bez poreza na dohodak)
Arizona$1.875 (vlastito pravilo: od dugoročne kapitalne dobitke oduzima se 25% (imovina stečena nakon 2011.))
Arkansas$1.950 (vlastito pravilo: od neto dugoročne kapitalne dobitke izuzima se 50%, a dio iznad 10 milijuna USD je oslobođen poreza)
Kalifornija$9.300
Colorado$4.400
Connecticut$5.900
Delaware$6.600
District of Columbia$8.500
Florida$0 (bez poreza na dohodak)
Georgia$5.190
Hawaii$7.250 (vlastito pravilo: dugoročna kapitalna dobit oporezuje se stopom ne većom od 7,25%)
Idaho$5.300
Illinois$4.950
Indiana$2.950
Iowa$3.800
Kansas$5.580
Kentucky$3.500
Louisiana$3.000
Maine$7.150
Maryland$5.137
Massachusetts$5.000
Michigan$4.250
Minnesota$7.380 (vlastito pravilo: dodatnih 1% primjenjuje se na neto prihod od ulaganja iznad 1 milijuna USD)
Mississippi$4.000
Missouri$4.700
MontanaPosebno pravilo: dugoročna kapitalna dobit ima vlastite stope, 3,0% i 4,1%; pragovi za 2026. promijenjeni su smanjenjem stopa iz 2025. i još nisu objavljeni
Nebraska$4.550
Nevada$0 (bez poreza na dohodak)
New Hampshire$0 (bez poreza na dohodak)
New Jersey$6.370
New Mexico$4.772 (Wlastito pravilo: do 2.500 USD kapitalne dobiti odbija se; 40 % od najviše 1 milijuna USD samo pri prodaji poslovanja u New Mexicu (od 2025.))
New York$5.857
North Carolina$3.990
North Dakota$1.170 (vlastito pravilo: od neto dugoročne kapitalne dobitke izuzima se 40%)
Ohio$2.750
Oklahoma$4.500
Oregon$9.349
Pennsylvania$3.070
Rhode Island$4.618
South Carolina$3.360 (vlastito pravilo: od neto dugoročne kapitalne dobitke odbija se 44%)
South Dakota$0 (bez poreza na dohodak)
Tennessee$0 (bez poreza na dohodak)
Texas$0 (bez poreza na dohodak)
Utah$4.500
Vermont$7.126
Virginia$5.750
Washington$0 (Wlastito pravilo: nema poreza na dohodak, ali 7 % poreza na dugoročnu dobit iznad godišnjeg odbitka (278.000 USD za 2025., najnoviji objavljeni podatak) i 9,9 % na oporezivu dobit iznad 1 milijuna USD; nekretnine i mirovinski računi oslobođeni su poreza)
West Virginia$4.820
Wisconsin$3.710 (vlastito pravilo: od neto dugoročne kapitalne dobitke odbija se 30% (60% za poljoprivrednu imovinu))
Wyoming$0 (bez poreza na dohodak)

Savezne države s vlastitim pravilima

Arizona, Arkansas, Sjeverna Dakota, Južna Karolina i Wisconsin izuzimaju dio dugoročne dobiti, Novi Meksiko odbija do $2,500 od nje, Hawaii oporezuje dugoročne dobiti po stopi ne većoj od 7,25%, Minnesota dodaje 1% na prihod od ulaganja iznad $1 milijuna, a Washington, koji nema porez na dohodak, oporezuje dugoročne dobiti iznad godišnjeg odbitka: $50.540 na dobit od $1,000,000. Svako pravilo provjereno je prema vlastitoj poreznoj upravi ili zakonu savezne države. Pragovi za kapitalnu dobit Montane za 2026. promijenjeni su smanjenjem stopa iz 2025. i još nisu objavljeni, pa Montana prikazuje svoje pravilo bez iznosa.

Za vlastite izračune koristite kalkulator, koji uključuje i savezni porez.

Ažurirano: