Φόρος κερδών κεφαλαιου στην Αριζόνα για ζευγάρι: παράδειγμα υπολογισμού

Φόρος πολιτείας

Ένα ζευγάρι στην Αριζόνα με $120,000 άλλα εισοδήματα και κέρδος κεφαλαιου $250,000 μακροπρόθεσμο πληρώνει $35.835 ομοσπονδιακό φόρο εισοδήματος, $4.560 του φόρου 3,8% και $4.688 φόρο της Αριζόνας, και κρατά $204.918.

Ομοσπονδιακές φορολογικές βαθμίδες

Τα βασικά στοιχεία παραπάνω δείχνουν τη συνολική ομοσπονδιακή υποχρέωση για ζευγάρι που υποβάλλει κοινή δήλωση. Αυτό το ποσό συνδυάζει δύο διακριτές βαθμίδες. Πρώτον, ο ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος εφαρμόζεται στο μακροπρόθεσμο κέρδος κεφαλαιου. Επειδή το ζευγάρι έχει άλλα εισοδήματα, αυτό το κέρδος βρίσκεται πάνω από τα συνήθη κέρδη τους. Ο φορολογικός συντελεστής εξαρτάται από το πού εμπίπτει το συνολικό τους εισόδημα εντός των ομοσπονδιακών φορολογικών συντελεστών. Δεύτερον, ο φόρος καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων εφαρμόζεται στα καθαρά επενδυτικά εισοδήματα. Αυτή η επιπλέον χρέωση επιβάλλεται όταν το εισόδημα υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο κοινό όριο. Και οι δύο βαθμίδες υπολογίζονται ξεχωριστά αλλά πληρώνονται μαζί. Ο πίνακας παρακάτω αναλύει αυτά τα στοιχεία με σαφήνεια. Δείχνει πόσο πηγαίνει στον συνήθη ομοσπονδιακό φόρο και πόσο στην επιπλέον χρέωση επενδύσεων. Η επιπλέον χρέωση δεν είναι προαιρετική εάν ξεπεραστεί το όριο εισοδήματος. Εφαρμόζεται απευθείας στο μέρος του κέρδους που υπερβαίνει το όριο. Χρησιμοποιήστε τον λογαριασμό φόρου κερδών κεφαλαιου για να ελέγξετε τα δικά σας στοιχεία.

Έγγαμοι με κοινή υποβολή, $120.000 άλλο εισόδημα, $250.000 μακροπρόθεσμο κέρδος κεφαλαιου, 2026
ΦόροςΠοσό ($)
Ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος35.835
Φόρος εισοδημάτων από επενδύσεις 3,8%4.560
Φόρος Αριζόνας4.688
Διατηρήθηκε204.918

Κανόνας της Πολιτείας της Αριζόνας

Η Αριζόνα εφαρμόζει τον δικό της συγκεκριμένο κανόνα στα μακροπρόθεσμα κέρδη κεφαλαιου. Η πολιτεία δεν φορολογεί ολόκληρο το κέρδος με τον τυπικό της συντελεστή. Αντίθετα, επιτρέπει μια αφαίρεση από το φορολογητέο ποσό. Για περιουσιακά στοιχεία που αποκτώνται μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία, ένα μέρος του κέρδους εξαιρείται από την πολιτειακή φορολογία. Αυτή η εξαίρεση μειώνει σημαντικά τη φορολογική αξία κτήσης. Τα βασικά στοιχεία δείχνουν το προκύπτον ποσό του πολιτειακού φόρου. Αυτό το ποσό είναι χαμηλότερο από αυτό που θα πληρωνόταν εάν φορολογούνταν ολόκληρο το κέρδος. Ο κανόνας ενθαρρύνει τη μακροπρόθεσμη κατοχή μειώνοντας την αποτελεσματική πολιτειακή φορολογική επιβάρυνση. Αυτό το όφελος δεν ισχύει για βραχυπρόθεσμα κέρδη. Τα βραχυπρόθεσμα κέρδη φορολογούνται ως συνήθης εισόδημα χωρίς την ίδια εξαίρεση. Η διαφορά μεταξύ μακροπρόθεσμης και βραχυπρόθεσμης μεταχείρισης είναι ορατή στα δεδομένα σύγκρισης. Η προσέγγιση της Αριζόνας δημιουργεί ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα για τους μακροπρόθεσμους επενδυτές σε σύγκριση με αυτούς που διαπραγματεύονται συχνά. Δείτε τη σελίδα φόρου κερδών κεφαλαιου της Αριζόνας για λεπτομέρειες.

Σύγκριση τύπων κερδών

Ο παραπάνω πίνακας απεικονίζει τη διαφορά μεταξύ μακροπρόθεσμης και βραχυπρόθεσμης μεταχείρισης. Ένα βραχυπρόθεσμο κέρδος κεφαλαιου δεν λαμβάνει καμία ειδική απαλλαγή βάσει του νόμου της Αριζόνα. Φορολογείται ως συνήθης εισόδημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερη φορολογική υποχρέωση σε πολιτειακό επίπεδο για το ίδιο ποσό κέρδους. Το μακροπρόθεσμο κέρδος κεφαλαιου ωφελείται από την μερική απαλλαγή, μειώνοντας τον φόρο που οφείλεται. Αυτή η διαφορά είναι σημαντική για φορολογούμενους με ουσιαστικά κέρδη. Ο πολιτειακός φόρος για ένα βραχυπρόθεσμο κέρδος είναι υψηλότερος από ό,τι για ένα μακροπρόθεσμο κέρδος. Αυτό συμβαίνει επειδή το συνολικό ποσό υπόκειται σε φόρο χωρίς μείωση. Από το μακροπρόθεσμο κέρδος αφαιρείται μέρος του από τον υπολογισμό. Οι αναγνώστες πρέπει να σημειώσουν ότι η ομοσπονδιακή μεταχείριση επίσης διαφέρει. Τα βραχυπρόθεσμα κέρδη φορολογούνται με τους συνήθεις φορολογικούς συντελεστές εισοδήματος. Τα μακροπρόθεσμα κέρδη δικαιούνται προτιμησιακούς συντελεστές. Τόσο οι ομοσπονδιακοί όσο και οι πολιτειακοί κανόνες ευνοούν τη διατήρηση των περιουσιακών στοιχείων για μεγαλύτερες περιόδους. Τα βασικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν αυτή την ευνοϊκή μεταχείριση για το μακροπρόθεσμο σενάριο.

Καθαρό ποσό που διατηρείται

Μετά την αφαίρεση όλων των φόρων, το ζευγάρι διατηρεί ένα συγκεκριμένο μέρος του κέρδους του. Αυτό το καθαρό ποσό εμφανίζεται στα βασικά στοιχεία. Αντιπροσωπεύει το κέρδος που απομένει μετά την πληρωμή του ομοσπονδιακού φόρου εισοδήματος, της εισφοράς για επενδύσεις και του πολιτειακού φόρου της Αριζόνα. Ο υπολογισμός είναι απλός: αφαιρέστε τη συνολική φορολογική υποχρέωση από το ακαθάριστο κέρδος. Το αποτέλεσμα είναι τα μετρητά που κρατούν οι φορολογούμενοι. Αυτό το στοιχείο βοηθά στην περιγραφή του αποτελεσματικού φορολογικού βάρους της επένδυσης. Δεν αποτελεί σύσταση για τη διακράτηση ή την πώληση περιουσιακών στοιχείων. Είναι απλώς το αριθμητικό αποτέλεσμα για αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα. Το κρατούμενο ποσό διαφέρει ανάλογα με τα επίπεδα άλλων εισοδημάτων και τον τύπο του κέρδους κεφαλαιου. Υψηλότερα άλλα εισοδήματα μπορούν να ωθήσουν τον φορολογούμενο σε υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές. Αυτό μειώνει το καθαρό ποσό που κρατείται. Το παράδειγμα υποθέτει ένα σταθερό επίπεδο άλλων εισοδημάτων. Η αλλαγή αυτής της μεταβλητής θα τροποποιούσε το τελικό κρατούμενο ποσό. Ο πίνακας παρέχει την ακριβή ανάλυση για αυτό το σενάριο.

Ερωτήσεις

Γιατί ο φόρος της Αριζόνα είναι χαμηλότερος για μακροπρόθεσμα κέρδη;

Η Αριζόνα επιτρέπει μερική απαλλαγή για μακροπρόθεσμα κέρδη που αποκτώνται μετά από συγκεκριμένη ημερομηνία. Αυτό μειώνει το φορολογητέο ποσό σε σύγκριση με τα βραχυπρόθεσμα κέρδη, τα οποία φορολογούνται πλήρως ως συνήθεις εισοδήματα.

Ισχύει ο φόρος καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων για όλους;

Όχι. Ισχύει μόνο όταν το εισόδημα υπερβαίνει ορισμένα όρια. Για ζευγάρια που υποβάλλουν κοινή δήλωση, η επιπλέον χρέωση εφαρμόζεται στο μέρος του επενδυτικού εισοδήματος που υπερβαίνει αυτό το όριο.

Πώς υπολογίζεται ο ομοσπονδιακός φόρος εισοδήματος;

Εξαρτάται από το συνολικό εισόδημα του ζεύγους. Το κερδαλεια κεφαλαιου μακροπρόθεσμου φορολογείται με προτιμησιακούς συντελεστές, οι οποίοι διαφέρουν ανάλογα με το πού εμπίπτει το συνολικό εισόδημα εντός των ομοσπονδιακών φορολογικών συντελεστών.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό το παράδειγμα για τους δικούς μου φόρους;

Πρόκειται για μια συγκεκριμένη εκτίμηση για ένα ενιαίο σενάριο. Η πραγματική σας φορολογική υποχρέωση εξαρτάται από το μοναδικό εισόδημά σας, το καθεστώς υποβολής δήλωσης και τους χρόνους κατοχής των περιουσιακών στοιχείων. Χρησιμοποιήστε την αριθμομηχανή για την περίπτωσή σας.

Κάθε αριθμός σε αυτήν τη σελίδα υπολογίζεται από κώδικα βάσει των ομοσπονδιακών φορολογικών συντελεστών και των ορίων για κερδαλεια κεφαλαιου του 2026 (IRS Rev. Proc. 2025-32) και των πολιτειακών φορολογικών συντελεστών του 2026. Δείτε τη μεθοδολογία.

Ενημερώθηκε: