Ο φόρος 3,8% στα εισοδήματα από επενδύσεις για μεγάλα κέρδη: πότε εφαρμόζεται και πόσο προσθέτει
Ομοσπονδιακός φόρος
Ένα ζευγάρι με άλλα εισοδήματα $150,000 και μακροπρόθεσμο κέρδος $250,000 πληρώνει φόρο εισοδήματος $37.500 επί του κέρδους και $5.700 ως φόρο 3,8%: σύνολο $43.200.
- $5.700φόρος 3,8%
- $43.200σύνολο ομοσπονδιακού φόρου
Πώς εφαρμόζεται η επιπλέον χρέωση
Ο φόρος καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων προσθέτει μια επιπλέον χρέωση στον τυπικό φόρο εισοδήματος. Εφαρμόζεται στο μικρότερο από τα επενδυτικά σας εισοδήματα ή το ποσό που υπερβαίνει ένα σταθερό όριο για το καθεστώς υποβολής δήλωσης. Τα βασικά στοιχεία παραπάνω δείχνουν αυτόν τον υπολογισμό για ένα ζευγάρι. Τα άλλα εισοδήματά τους τους τοποθετούν πάνω από το όριο, οπότε ο φόρος επιβαρύνει πλήρως το κέρδος. Αυτό οδηγεί στην συγκεκριμένη επιπλέον χρέωση που φαίνεται. Το συνολικό ομοσπονδιακό φορολογικό βάρος συνδυάζει αυτή την επιπλέον χρέωση με τον τυπικό φόρο εισοδήματος επί του κέρδους. Οι αναγνώστες πρέπει να σημειώσουν ότι το όριο είναι ένα σταθερό ποσό σε δολάρια που ορίζεται από τον νόμο. Δεν προσαρμόζεται αυτόματα για τον πληθωρισμό. Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι φορολογούμενοι μπορεί να υπόκεινται στον φόρο με την πάροδο του χρόνου καθώς αυξάνονται τα εισοδήματα. Ο υπολογισμός παραμένει απλός: εντοπίστε το πλεονάζον εισόδημα, συγκρίνετέ το με τα επενδυτικά εισοδήματα και εφαρμόστε τον συντελεστή στο μικρότερο ποσό.
| Άλλο εισόδημα ($) | Φόρος εισοδήματος επί του κέρδους ($) | Φόρος 3,8% ($) |
|---|---|---|
| 50.000 | 25.335 | 1.900 |
| 150.000 | 37.500 | 5.700 |
| 250.000 | 37.500 | 9.500 |
| 400.000 | 37.705 | 9.500 |
Ανάγνωση των στηλών του πίνακα
Ο πίνακας παραπάνω αναλύει τις συνιστώσες του συνολικού φόρου. Η πρώτη στήλη παραθέτει τα άλλα εισοδήματα, που καθορίζουν αν ξεπερνιέται το όριο. Η δεύτερη στήλη δείχνει τον τυπικό φόρο εισοδήματος επί του κέρδους κεφαλαιου. Η τρίτη στήλη απομονώνει την επιπλέον χρέωση του φόρου καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων. Η σύγκριση αυτών των στηλών αποκαλύπτει πώς η επιπλέον χρέωση προστίθεται στις υπάρχουσες φορολογικές υποχρεώσεις. Για το παράδειγμα που παρέχεται, η επιπλέον χρέωση είναι μια ξεχωριστή προσθήκη στον φόρο εισοδήματος. Δεν αποτελεί αντικατάσταση ή έκπτωση. Το σύνολο στην επικεφαλίδα συνδυάζει αυτά τα δύο στοιχεία. Κάθε στήλη εξυπηρετεί συγκεκριμένο σκοπό στην ανάδειξη του σωρευτικού αποτελέσματος αυτών των ομοσπονδιακών φόρων στα επενδυτικά κέρδη.
Απαλλαγές και όρια
Δεν μετρούν όλα τα κέρδη για τον υπολογισμό αυτόν. Το κέρδος που εξαιρείται κατά την πώληση κύριας κατοικίας δεν λογίζεται ως επενδυτικό εισόδημα για τον σκοπό αυτό. Η εν λόγω εξαίρεση αποτρέπει τη διπλή φορολόγηση κατά την πώληση της κύριας κατοικίας. Το ίδιο το όριο είναι σταθερό στη νομοθεσία και δεν αναπροσαρμόζεται σύμφωνα με τον πληθωρισμό. Κατά συνέπεια, ο αριθμός των νοικοκυριών που υπόκεινται στον φόρο μπορεί να αυξηθεί χωρίς νομοθετικές αλλαγές. Οι κανόνες του τρέχοντος φορολογικού έτους ισχύουν όπως αναφέρονται. Οι αναγνώστες πρέπει να ελέγξουν το συγκεκριμένο καθεστώς υποβολής δήλωσης για να βρουν το σωστό όριο. Η επιπλέον χρέωση εφαρμόζεται μόνο στο μέρος του εισοδήματος που υπερβαίνει αυτό το όριο. Αν το επενδυτικό εισόδημα είναι χαμηλότερο από το πλεόνασμα εισοδήματος, ο φόρος εφαρμόζεται στο επενδυτικό εισόδημα αντί για το πλεόνασμα. Αυτή η λογική διασφαλίζει ότι ο φόρος στοχεύει συγκεκριμένα στις αποδόσεις των επενδύσεων.
Εκτιμήσεις και πλαίσιο
Όλα τα στοιχεία που παρουσιάζονται είναι εκτιμήσεις για το συγκεκριμένο παράδειγμα που παρέχεται. Αντικατοπτρίζουν τους κανόνες του τρέχοντος φορολογικού έτους για το αναφερόμενο καθεστώς υποβολής δήλωσης και τα επίπεδα εισοδήματος. Αυτοί οι αριθμοί δείχνουν πώς αλληλεπιδρά η επιπλέον χρέωση με τον τυπικό φόρο εισοδήματος. Δεν εγγυώνται πανομοιότυπα αποτελέσματα για κάθε φορολογούμενο. Οι μεμονωμένες περιστάσεις διαφέρουν βάσει εκπτώσεων, πιστώσεων και άλλων πηγών εισοδήματος. Ο παραπάνω πίνακας συνοψίζει τον υπολογισμό για σαφήνεια. Χρησιμοποιήστε τον λογαριασμό φόρου κεφαλαιακών κερδών για να μοντελοποιήσετε διαφορετικά σενάρια. Η μεθοδολογία πίσω από αυτές τις εκτιμήσεις αναλύεται στη σελίδα μεθοδολογίας. Για πιο αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με την ίδια την επιπλέον χρέωση, συμβουλευτείτε την ενότητα φόρος καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων. Αυτοί οι πόροι παρέχουν πλαίσιο για τα στοιχεία που εμφανίζονται εδώ.
Ερωτήσεις
Αλλάζει το όριο κάθε χρόνο;
Όχι. Το όριο είναι σταθερό στη νομοθεσία και δεν αναπροσαρμόζεται αυτόματα για τον πληθωρισμό. Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι φορολογούμενοι μπορεί να υπόκεινται στον φόρο καθώς τα εισοδήματα αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου.
Ποιο ποσό εισοδήματος καθορίζει τον φόρο;
Ο φόρος εφαρμόζεται στο μικρότερο από το επενδυτικό σας εισόδημα ή το ποσό που υπερβαίνει το σταθερό όριο. Αυτό διασφαλίζει ότι η επιπλέον χρέωση στοχεύει συγκεκριμένα στις αποδόσεις των επενδύσεων και όχι σε όλο το εισόδημα.
Συμπεριλαμβάνονται τα κέρδη από πώληση κατοικίας;
Όχι. Το κέρδος που εξαιρείται από την πώληση κύριας κατοικίας δεν λογίζεται ως επενδυτικό εισόδημα για αυτόν τον υπολογισμό. Η εξαίρεση αυτή βοηθά στην αποφυγή της διπλής φορολόγησης για τις κύριες κατοικίες.
Πώς υπολογίζεται ο συνολικός φόρος;
Το συνολικό ποσό συνδυάζει τον τυπικό φόρο εισοδήματος επί του κέρδους κεφαλαιου με τον φόρο καθαρών επενδυτικών εισοδημάτων. Ο παραπάνω πίνακας παρουσιάζει这些 συστατικά ξεχωριστά για να απεικονίσει τη σωρευτική επίπτωση.
Κάθε αριθμός σε αυτήν τη σελίδα υπολογίζεται από κώδικα βάσει των ομοσπονδιακών φορολογικών συντελεστών και των ορίων για κερδαλεια κεφαλαιου του 2026 (IRS Rev. Proc. 2025-32) και των πολιτειακών φορολογικών συντελεστών του 2026. Δείτε τη μεθοδολογία.